alpha alpha .

alpha

امداد خودرو تویوتا عاملیت 1190

امداد خودرو تویوتا عاملیت 1190 با ارائه خدمات امداد رسانی خودرویی به صورت شبانه روزی و اورژانسی در خدمت هم شهریان گرامی می باشد.

امداد خودرو شبانه روزی تویوتا یکی از خدماتی است که به رانندگانی که با مشکلات مکانیکی یا نقص فنی خودرو مواجه شده‌اند، کمک می‌کند.

امداد خودرو تویوتا عاملیت 1190 خدمات مختلفی مانند یدک کش، تعمیرات سیار، سوخت‌رسانی، پنچرگیری، تعویض باتری، رفع مشکلات جلوبندی، تنظیم موتور و امداد باتری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این خدمات به صورت شبانه‌روزی و در سراسر شهر تهران و حومه ارائه می‌شوند. برای استفاده از این خدمات، کافی است با شماره تماس امداد خودرو تویوتا عاملیت 1190 تماس بگیرید و مشخصات خودرو و محل قرارگیری خود را بگویید.

سپس یک تیم از متخصصان مجموعه، با لباس فرم و خودروبر یا جرثقیل به سمت شما حرکت می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما کمک می‌رسانند.

وقتی صحبت از یک تیم امدادگر باتجربه و متخصص در پایتخت به میان می‌آید، باید فاکتور های بسیار زیادی مورد بررسی قرار بگیرد.

از جمله مهمترین این فاکتور ها میتوان به تعداد نیرو ها، تعداد یدک کش ها، کیفیت ابزارها و تجهیزات، مجوز های رسمی از اتحادیه، نرخ مناسب، وجدان کاری، سرعت کار بالا و غیره اشاره نمود.

باعث افتخار ما است تا با ارائه خدمت رسانی کاملا حرفه ای و داشتن تیمی مجرب و متخصص در کلیه امور حمل خودرو و امداد خودرویی به مشتریان گرامی همراه هم شهریان عزیز بوده ایم.

عاملیت مجاز 1190 بهترین امداد خودرو تویوتا با اعزام فوری مکانیک سیار جهت تعمیرات اورژانسی خودرو و یدک کش شبانه روزی می باشد.

شماره امداد خودرو تویوتا : 09124755755

آدرس: تهران، بزرگراه چمران، ورودی هتل استقلال، مجتمع خودرویی بلک استار، اتوکلینیک تخصصی خودرو عاملیت مجاز 1190


برچسب: امداد خودرو تویوتا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۸:۴۹ توسط:alpha موضوع: نظرات (0)